بهترین آموزش سی شارپ 2023 با سرفصل های جامع

صفحه اصلی / دوره‌های آموزشی / CSharp / آموزش سی شارپ مقدماتی تا متوسط

آموزش سی شارپ مقدماتی تا متوسط


سطح مهارت
مقدماتی تا متوسط
مدت زمان
1086 دقیقه
تعداد دانشجویان
5630
مدرس
مهدی عباسی
میانگین امتیاز دوره: (410 رای)
490,000 تومان
افزودن به سبد خرید
ادامه فرآیند خرید
آموزش سی شارپ مقدماتی تا متوسط

جلسات


                                   
مهدی عباسی
مدرس :

مهدی عباسی

مهدی عباسی هستم، مسلط به حداقل ۲۰ زبان مطرح برنامه نویسی به صورت پیشرفته، مدیر عامل شرکت آریا نرم افزار و بنیانگذار آکادمی درسمن، مسلط به تدریس دروس تخصصی کاردانی و کارشناسی کامپیوتر، پایگاه داده ها، برنامه نویسی پیشرفته، مبانی برنامه نویسی، مباحث ویژه طراحی وب و .... مطالعه بیشتر رزومه

توضیحات دوره

آموزش سی شارپ، دوره ای بی تکرار و به یاد ماندنی

با سلام خدمت کاربران و علاقه‌مندان به دنیای برنامه‌نویسی. این افتخار را داریم که با جامع‌ترین و بی‌رقیب ترین دوره آموزش سی‌شارپ، در خدمت شما باشیم. ممکن است شما یک زبان برنامه‌نویسی را به هر دلیلی انتخاب کنید. چرا که برای توسعه انواع برنامه‌ها، استفاده از یک چهارچوب موضوع بسیار مهمی است. پس اگر میخواهید بدانید زبانی که انتخاب کرده‌اید یک انتخاب هوشمند و منطقی است یا خیر، با ما همراه شوید.

استفاده از زبان‌های برنامه‌نویسی طبق آمار:

 

همانطور که میدانید زبان‌های برنامه‌نویسی به 4 دسته تقسیم میشوند:

  • شیء‌گرا

  • رویه‌ای 

  • کاربردی

  • منطقی 

میزان استفاده از هر دسته در بین برنامه‌نویسان متفاوت است. طبق آمار، دسته شیء گرایی بالاترین درصد آماری یعنی بالای 60 درصد را به خود اختصاص داده است. پس استفاده از زبان‌هایی که جزء این دسته هستند مناسب‌ترین انتخاب برای شما عزیزان است. البته ما یکی از آنها را در ابتدا برایتان نام بردیم، یعنی سی شارپ.

معرفی ویژگی‌های زبان مایکروسافت:

زبان سی‌شارپ یک زبان چند مدلی است یعنی دستوری، تابعی، عمومی ، شیء گرا و جزء گرا که توسط شرکت قدرتمند مایکروسافت و از دل فریمورک Net. خلق و پرورش یافت و توانست استانداردهای ISO و Ecma را دریافت و به یک زبان استاندارد تبدیل شود.

ویژگی‌های منحصر به فرد سی شارپ عبارت‌اند از:ویژگی های سی شارپ

  • داشتن شرط‌‌های بولین

  • زباله‌روبی خودکار

  • کتابخانه‌های استاندارد

  • خصوصیت‌ها و رویدادها

  • دلیگیت و مدیریت رویدادها

  • ایندکس‌ها

  • شرط‌های کامپایلری

  • LINQ

  • Lambda 

  • استفاده آسان در جنریک‌ها برای مقادیر با نوع داده متفاوت.

نرم‌افزارهایی که با استفاده از c# می‌توانیم توسعه دهیم:

با یادگیری سی‌شارپ نیازی به هیچ زبان برنامه‌نویسی دیگر در پلتفرم ‌های مختلف نخواهید داشت و می‌توانید برای پلتفرم‌های مختلف، نرم‌افزار مورد نظر خود را توسعه دهید. همچنین با استفاده از آن می‌توانید اپلیکیشن سیستم عامل‌های اندروید و ios را با  تکنولوژی xamarin بنویسید. اگر علاقه‌مند به طراحی وبسایت‌های زیبا هستید از  Asp.net این زبان کمک بگیرید. حتی با کمک سی‌شارپ می‌توان نرم افزارهای تحت ویندوز و macOS تولید کرد. عاشقان به توسعه بازی‌های 3 بعدی شما هم می‌توانید از پلتفرم Unity استفاده کنید که با زبان سی‌شارپ توسعه داده شده است. با این توصیف‌ها اگر شما به این زبان مسلط شوید تقریبا هر نوع ایده و برنامه‌ای را می توانید پیاده‌سازی کنید.

آموزش سی شارپ

سی شارپی که از فریمروک Net. پرورش یافته، همچنان دست از رقابت با دیگر زبان‌ها برنداشته و در حال پیشرفت خود به کمک مایکروسافت است. این زبان قصد پایان دادن به کار خود در دنیای برنامه‌نویسی را ندارد.

چرا سی شارپ؟ 

شاید با خود بپرسید چرا سی‌شارپ؟ برای پاسخ به این سوال باید بگویم: سی‌شارپ یک زبان چند سکویی است که به دلیل استفاده گسترده از این زبان دارای بازار کار عالی در ایران و حتی در جهان آن است.

اگر دلایلی که برایتان مطرح کرده‌ایم کافی نبود پس به موارد زیر خوب دقت کنید:

  • کدنویسی آسان در ویژوال استودیو، قدرتمندترین IDE موجود برای برنامه‌نویسی

  • یک زبان برنامه‌نویسی مدرن و همه منظوره.

  • به‌راحتی فرا گرفته می‌شود و یادگیری آن آسان است.

  • زبان ساخت‌یافته (برنامه‌ها را می‌توان به اجزا و زیر برنامه‌های کوچکتر تقسیم کرد)

  • قابل استفاده برای تولید برنامه‌های کارآمد .

  • قابل استفاده و کامپایل بر روی انواع کامپیوتر.

جواب به سوال چرا سی شارپ از زبان آندریا:

ایشان مدیر ارشد سی شارپ و پیشرو در جامعه‌ی NET. هستند که بیش از 10 سال تجربه‌ی حرفه‌ای کار با سی شارپ را دارد و دلایل متفاوتی را برای اینکه چرا سی شارپ یاد بگیریم ارائه کرده است.

این دلایل عبارت اند از: 

  • ساده و خوانا بودن این زبان برنامه نویسی:

به عنوان یک توسعه‌دهنده، چه دوست داشته باشید و چه نداشته باشید، وقت بیشتری را صرف خواندن و فهمیدن کد می‌کنید تا نوشتن آن! به همین دلیل، ایشان یکی از مهمترین ویژگی‌های هر زبان برنامه نویسی را خوانا بودن آن میداند.

  • داشتن بالاترین بهره‌وری و سودمندی

از زمان انتشار نسخه‌ی اول این زبان بهره‌وری توسعه‌دهنده، یکی از اصول طراحی آن بوده و چندین ویژگی زبان سی شارپ، این بهره وری را بیشتر می کند و انجام کارهای مشترک را راحت تر می سازد، یکی از این ویژگی ها وجود کلمه ی کلیدی Var است، Var نیاز به تکرار کردن نام انواع داده ها را کمتر می کند.

  • یک زبان برنامه‌نویسی چند سکویی است

C# به عنوان یک زبان کاملا شی‌گرا کار خود را شروع کرد و با گذشت زمان به یک زبان چند سکویی تبدیل شد. یعنی با استفاده از این زبان برنامه نویسی میتوانید، یک بار کدنویسی کنید و چند خروجی متفاوت بگیرید. همچنین از سبک‌های برنامه نویسی imperative declarative ،generic و functional نیز پشتیبانی می‌کند.

  • سی شارپ با .NET کاملا مهندسی شده اجرا می‌شود

جالب است، بدانید زبان C# به صورت جداگانه طراحی نشده بلکه بخشی از پروژه‌ی فریم‌ورک NET. است و تا جایی پیشرفت کرده که در سال 2020، NET. و NET Core. در NET 5. به هم نزدیک شده تا پایه و اساس یک پلتفرم یکپارچه مدرن را برای توسعه نرم‌افزار سی شارپ تنظیم کنند.

  • یک پلتفرم چندسکویی 

در ابتدا C# فقط به توسعه‌دهندگان ویندوز اختصاص داشت زیرا چارچوب NET. کاملا با سیستم عامل مایکروسافت همراه بود و این امر یک عامل محدودکننده به شمار می‌رفت. اما هم‌اکنون شما می‌توانید سی شارپ خود را بر روی چندین سیستم عامل اجرا کنید و این فوق‌العاده است.

  • سی شارپ منبع باز(متن باز) است و توسط مایکروسافت هدایت می شود

خوب است بدانید مایکروسافت، موفقترین شرکت نرمافزاری جهان با 125 میلیارد دلار درآمد در سال 2019 از سی شارپ پشتیبانی میکند و وظیفه‌ی حفظ اصول طراحی این زبان را بر عهده دارد که به نظر آندریا، شگفت انگیز است!

  • داشتن جامه‌ای فعال و پر جنب و جوش

یکی از مهم‌ترین دلایلی که افراد تصمیم می‌گیرند برای کار حرفه‌ای خود روی سی شارپ سرمایه‌گذاری کنند، این گزینه است. اگر دوست دارید با توسعه‌دهندگان پرشور تعامل  داشته باشید مطمئنا عاشق ورود به دنیای سی شارپ خواهید شد.

  • داشتن الگوهای طراحی داخلی و بهترین شیوه ها 

Design Patternها، راه حل‌های کلی هستند که در قالب الگوهایی ارائه می‌شوند که می‌توانند مشکلات به وجود آمده در طراحی نرم‌افزار را حل کنند. خوشبختانه سی شارپ، بهترین آن‌ها را به  مخاطبان خود ارائه داده است.

  • اهرم‌بندی مجموعه‌ی گسترده‌ای از کتابخانه‌ها

سی شارپ می‌تواند برای اجرای معمولی‌ترین کارها مانند استفاده از سیستم فایل، ارسال و دریافت داده از طریق شبکه، انجام عملیات ریاضی و رمزنگاری و موارد دیگر شما را کمک کند.

  • خیلی سریع اجرا می‌شود

  • می‌تواند در مرورگرها نیز اجرا شود

  • بالا بودن تقاضا برای توسعه دهندگان سی شارپ

مهارت‌های سی شارپ مورد تقاضا هستند و سازمان‌های بزرگ و کوچک روزانه از سی شارپ برای توسعه سیستم‌های مهم و حساس خود استفاده می‌کنند. هرگز کمبود شغل، برای توسعه‌دهندگان سی شارپ در جهان به وجود نخواهد آمد و این بدان معنی است که سیشارپ یک سرمایه‌گذاری مطمئن برای حرفه آینده‌ی شماست!

در آخر هم طبق گفته های Payscale، یک توسعه دهنده‌ی سی شارپ با تجربه می‌تواند به طور متوسط بیش از 90 هزار دلار در امریکا درآمد کسب کند. گرچه این حقوق در سراسر جهان متفاوت است اما تسلط بر سی شارپ می‌تواند شما را در رسیدن به درآمد زیاد کمک کند.

در نهایت برای اطمینان از انتخاب درست برای متخصص شدن در این زبان و دیدن آموزش سی‌شارپ، به عنوان یک گزینه عالی خدمتتان بگوییم که طبق فهرست‌بندی انجمن TIOBE، این زبان رتبه 4 را در جدول را به خود اختصاص داده و همچنین یکی از پرچمداران برنامه‌نویسی در بخش اعظمی از نرم‌افزارها و وبسایت‌ سازمان‌های دولتی و خصوصی در ایران است.

درآمد و بازار کار سی‌شارپ

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که درآمد حاصل از سی‌شارپ چگونه است؟ میتوان به عنوان داشتن یک شغل در آینده نگاه کرد یا خیر؟
قبل از پاسخ به این سوالات بهتر است بدانید که مایکروسافت از توسعه سی‌شارپ 3 هدف اصلی داشت. در واقع او میخواست برنامه‌ای ساده، متناسب با  نیازهای روز و شی‌گرا تولید کند. علاوه بر این مایکروسافت می‌خواست برنامه‌ای کاملا انعطاف‌پذیر، قدرتمند و ماژولار تولید کند که با تایپ حداقل کاراکتر بتوان برنامه مورد نظر را نوشت. در نهایت همه این موارد باعث محبوبیت سی‌شارپ شد.

درآمد سی شارپ

بریم به سراغ جواب سوال‌ها. همیشه انتخاب زبان برنامه‌نویسی برای افراد مبتدی کار سختی است چرا که بعد از تحقیق و جستجو، برخی افراد یک زبان را بسیار آینده‌دار دانسته و برخی دیگر همان زبان را بدون آینده و محکوم به مرگ دانسته‌اند. اما آنچه که در مورد آینده این زبان باید بدانید این است که مایکروسافت، سی شارپ و فریم ورک .NET آن را با هدف توسعه برنامه‌های مورد نیاز شرکت‌های بزرگ طراحی کرد. 

حال سوال اینجاست که چرا این قبیل افراد در مورد نکات مثبت و کاربردهای این زبان مطلبی منتشر نمی‌کنند؟ علت آن است که این شرکت‌ها آنقدر مشغول توسعه نرم افزارهای جدید یا اصلاح ایرادات نسخه‌های قبلی هستند که زمانی برای انتشار چنین مطالبی ندارند.

گزارشی در سال ۲۰۰۲ از روزنامه نیویورک تایمز منتشر گردیده که در آن گفته شد، شرکت مایکروسافت پس از صرف دو میلیون دلار هزینه و ۵ میلیون ساعت کار بی وقفه توانست این زبان را در اختیار توسعه‌دهندگان قرار دهد. پس این شرکت هرگز اجازه نخواهد داد بخاطر هزینه بالایی که صرف کرده، منسوخ شود.

نتیجه این تحقیقات در سال ۲۰۱۹ نشان داد، دانشجویانی که در دوره تحصیل خود بر روی زبان سی‌شارپ تمرکز کرده‌اند شانس بیشتری برای استخدام در شرکت‌ها داشته‌اند. این تحقیقات گویای آن است که شرکت‌های بزرگ خارجی برای توسعه نرم‌افزار‌های خود به نیروی کاری که در برنامه‌نویسی سی‌شارپ تخصص داشته باشد، نیاز دارند.

میزان درآمد یک برنامه نویس سی‌شارپ:

 

همان طور که میدانید عوامل بسیاری در تعیین حقوق برنامه‌نویسان نقش دارد مانند:درآمد آموزش سی شارپ

  • میزان تحصیلات
  • مهارت
  • تجربه‌کاری 
  • سابقه کار

به همین دلیل نمیتوان مبلغ مشخصی را برای درآمد برنامه‌نویس سی‌شارپ در ایران تعیین کرد. اما به طور میانگین درآمد آنها بین ۲ تا ۵ میلیون می‌باشد و این حقوق می‌تواند با توجه به شرایط ذکر شده تا ۱۰ میلیون افزایش پیدا کند.

بازار کار در ایران

کافی است به آگهی‌های استخدامی سر بزنید تا از وجود شرایط خوب آن برای داشتن شغلی مناسب آگاه شوید. اما باید توجه داشت که این قبیل برنامه‌نویسان باید ماهر بوده و به ASP.NET و همچنین ASP.NET Core تسلط کافی داشته باشند. بنابراین اگر قصد یادگیری این زبان را دارید به هیچ وجه نگران منسوخ شدن و مرگ آن نباشید.

جمع بندی:

شما را با یک زبان قدرتمند آشنا کردیم. اگر میخواهید خود را به یک متخصص سی‌شارپ تبدیل کنید لازمه این کار، یادگیری آموزش مقدماتی سی‌شارپ و سپس گذراندن دوره پیشرفته آن است. این اطمینان را به شما میدهیم که این زبان کاربردی، تمام نشدنی خواهد بود چرا که مایکروسافت نسخه‌های جدید خود را هرچند وقت یکبار به بازار عرضه میکند و با اضافه کردن قابلیت‌های جدید، کدنویسی را برای متخصصان آسان و سرعت عملکردشان را در کار بالا میبرد.

برای یادگیری سی‌شارپ حتما باید محیط ویژوال استودیو را به خوبی فرا گیرید چرا که ایجاد یک پروژه آن هم به صورت صحیح یکی از مسائلی است که ابتدا ساده به نظر میرسد اما در نهایت اگر به آن توجه نشود در روند پروژه تاثیرگذار خواهد بود. پس بخش‌های مختلف این محیط را بیاموزید تا سرعت برنامه‌نویسی خود را افزایش دهید.

میخواهید در روش یادگیری خود تغییر ایجاد کنید؟

یادگیری زبان سی شارپ

شما عزیزان را به شرکت در دوره آموزش سی‌شارپ درسمن دعوت میکنیم تا تمامی مفاهیم را برایتان بازگو کنیم. در این آموزش به بخش‌های مهم محیط ویژوال استودیو برای شما به صورت کاملا کاربردی پرداخته‌ایم تا در ایجاد پروژه خود به مشکل برنخورید.

شاید این سوال را از خودتان بپرسید که  چرا باید در این دوره شرکت کنم؟ 

چرا باید سی شارپ یاد بگیریم؟

دلایلی که در ادامه نام میبریم میتواند شما را برای گرفتن یک تصمیم قطعی و درست  کمک کند تا وقت با ارزشتان را بیهوده هدر ندهید:

  1. در این دوره تمام مباحث ترند در حوزه آموزش مقدماتی این زبان آورده شده، پس نگران کمیت محتوای این دوره نباشید.

  2. محتوای دوره بسیار کاربردی است و طبق تجربه کاری مدرس دوره ارائه شده است، پس نگران کیفیت محتوای هم دوره نباشید.

  3. در کنار آموزش  تمام مباحث  پایه،  تمرین‌ های کاربردی هم در پایان دوره قرار داده شده است.

  4. در طول دوره قطعا بارها و بارها به مشکل بر می خورید و سوال‌های متعددی برای شما به وجود می‌آید که  انجمن درسمن با قدرت در کنارتان است تا به شما کمک کند. پس نگران این مورد هم نباشید.

  5. اگر بعد از خواندن مواردی که گفته شد باز هم نیاز به مشاوره داشتید می توانید از طریق پیج اینستا به نشانی(darsmancom) و یا راه‌های ارتباطی درسمن با ما در تماس باشید.

خرید دوره‌های درسمن به چه شکل است؟

 

  1. خرید به صورت جامع

 در خرید جامع شما بعد از ثبت‌نام و انتخاب دوره در قسمت خرید دوره که در کادر سمت راست مشاهده میکنید اقدام به خرید کرده و با رفتن به سبد خرید و پرداخت، لینک دانلود تمامی مطالب برای شما ارسال می‌شود که از تخفیف بیشتر و مزایای ویژه‌ برخوردار می‌شوید و از دانشجویان مجموعه خواهید بود. خرید جامع دوره مناسب کسانی است که:

  • می‌خواهند یک مسیر آموزشی مطمئن برای خود انتخاب کرده و همراه همیشگی درسمن باشند.

  • کسانی که زمان کافی را دارند تا پروژه‌محور و طبق یک متد آموزشی به یادگیری بپردازند.

 

  1. خرید به صورت مبحثی

برای افرادی که قصد استفاده از برخی درس‌ها را دارند این امکان فراهم شده است که بتوانند تنها مباحث مورد نیاز خود را خریداری و استفاده کنند. این نوع خرید مناسب کسانی است که:

  • برای تکمیل دانش خود نیازمند آموزش برخی مفاهیم هستند.

  • یا این که حین انجام یک پروژه با مشکل مواجه شده و باید برای یادگیری سریع اقدام کنند.

  • قصد یادگیری دارند اما هنوز در انتخاب مردد هستند. این افراد می‌توانند با خرید یک مبحث و آشنایی با آن علاقه واقعی خود را با صرف زمان  و هزینه کم پیدا کنند.

 اگر تصمیم به شرکت در دوره را گرفتید از شما می خواهیم که:

  • با تلاش، علاقه و پشتکار قدم در این مسیر بگذارید و بدانید هر چقدر بیشتر تلاش کنید قطعا نتیجه بهتری میگیرید.

  • برای رسیدن به هدف عجله نکنید و صبور باشید و تمام تلاشت را به‌ کار بگیرید تا به نتیجه دلخواهی که دارید، برسید.

شروع کردن سخته، ولی تو انجامش بده

افراد زیادی هستند که به ‌واسطه تحصیل یا علاقه وارد حوزه برنامه‌نویسی می‌شوند اما بعد از مدتی یا از یادگیریِ بی‌حاصل خسته می‌شوند یا آنطور که باید از شغل خود لذت نمی‌برند. برنامه‌نویسی مسیر سختی دارد که فقط از عهده افراد قوی و هدفمند بر می‌آید. کسانی که به هر قیمتی شده استقامت می‌کنند و هزینه رشد خود را می‌پردازند. پس اگر بین راه‌هایی که رفته‌ و یا در انتخاب آن دچار سردرگمی شده‌ای روی کمک ما حساب کن البته اگر میدانی  واقعا به برنامه‌نویسی علاقه داری.

آموزش زبان سی شارپ

 

 

سوالات متداول

ویژگی آموزش سی شارپ درسمن نسبت به دیگر رقبا چیست؟

پوشش کلیه مفاهیم مقدماتی و کاربردی زبان سی شارپ، ارائه مطالب کاملا کاربردی و پر استفاده در پروژه های واقعی، بررسی مثالهای متعدد در حوزه های مختلف برنامه نویسی، بیان نکات کلیدی و ریزه کاریهای برنامه ها، ارائه تمرین در پایان دوره، پشتیبانی تمام وقت تیم آموزشی درسمن از طریق انجمن برنامه نویسی آکادمی آنلاین درسمن، بیان راهکارهای مختلف برای حل مسئله و معرفی بهترین راه حل.

یادگیری مفاهیم مقدماتی سی شارپ چقدر زمان می برد؟

بسته به پشتکار، تلاش، زمان آموزش و همت شما برای یادگیری تمام مفاهیم و نکات این دوره را در مدت 1 تا 4 ماه می توانید یادگرفته و تسلط کامل برآنها پیدا کنید.

مدرس این دوره تسلط کافی برای تدریس را دارد؟

مدرس این دوره یعنی جناب مهندس عباسی، پروژه های متعددی را با زبان سی شارپ نوشته اند و از تار و پود زبان برنامه نویسی سی شارپ بخوبی آگاه هستند، فقط کافیست یکی از درس ها را مشاهده کنید، خواهید دید که اشتیاق شما برای دیدن ویدئوهای بعدی بالا رفته است. پس برای یادگیری این دوره تردید نکنید چراکه شما این دوره را با مدرسی میگذرانید که فقط این زبان را تئوری یاد نگرفته بلکه با کوله باری از تجربه در پروژهای مختلف، تجارب خود را صادقانه با شما در میان گذاشته است.

آینده و موقعیت شغلی سی شارپ چگونه خواهد بود؟

قبل از پاسخ به این سوالات باید بدانید که مایکروسافت مواردی چون برنامه‌ای ساده، متناسب با نیازهای روز و شی‌گرا را هدف های خود از طراحی سی شارپ قرار داد پس این یعنی به این زودی ها قرار نیست از دور رقابت ها حذف شود. چراکه طبق گزارشی از روزنامه نیویورک تایمز در سال 2002 چیزی در حدود دو میلیون دلار هزینه و ۵ میلیون ساعت کار بی وقف برای طراحی سی شارپ گذاشته شده و این شرکت هرگز اجازه منسوخ دادن این زبان را نخواهد داشت. همچنین اگر شما در آگهی های استخدامی برنامه نویسی جستجو کنید به قضیه این امر واقف خواهید شد که بسیاری از شرکت ها به دنبال افراد ماهر در زمینه برنامه نویسی سی شارپ هستند.

آیا پیش نیاز ویندوزفرم، سی شارپ مقدماتی است؟

بله؛ شما می توانید با یادگیری مباحثی که در این دوره گفته شده است دوره ویندوز فرم را با تسلط بهتر و بالاتری شروع کنید. برای مثال هرگاه کلاس یا تابعی فراخوانی شود، درک کاملی از ساختار آن خواهید داشت که این عامل خود سبب می شود تا سرعت یادگیری شما در مباحث آموزشی ویندوز فرم بالا رود.

نظر شما در تصمیم دیگران اثرگذار است.

لطفا برای همراهان درسمن و بهتر شدن دوره نظر خود را بنویسید.

برای ارسال نظر نیاز است وارد سایت شوید. در صورت نداشتن حساب کاربری عضو شوید.

نظرات دانشجویان

کاربر درسمن
مهدی

باسلام و احترام... برای کاهش حجم ویدیوها برای پخش در وب‌سایت می توانید از فرمت webm استفاده نمایید خیلی پهنای باند کمتری مصرف میشه و به دنبال آن هزینه های کاربران و سایت درسمن هم کاهش پیدا می کنه،‌ ممنونم ...

پشتیبانی 1
پشتیبانی 1

ممنون از پیشنهاد شما، حتما از این فرمت استفاده خواهیم کرد. پیروز و موفق باشید.

کاربر درسمن
زهرا سرمدی

تدریس فوق العاده استاد..........درجه یک

کاربر درسمن
یاسین

سلام، میشه دوره ی زامارین هم به اموزش هاتون اضافه کنید

پشتیبانی 1
پشتیبانی 1

سلام وقتتون بخیر یاسین جان.

دوره زامارین رو تا زمانی که تعداد درخواست ها بالا نباشه نمیتونیم تهیه کنیم و این بستگی به تقاضای دانشجویان گرامی دارد.

کاربر درسمن
مهرداد

درود بر شما دوره مقدماتی سی شارپ را خریدم و دارم استفاده میکنم و همزمان در یکی از بهترین آموزشگاهای تهران در کنار استادی با سابقه 25 ساله در حال آموزش هستم ولی به جراًت میتونم بگم که این پکیج هزار برابر از آن آموزشی که دارم میبینم بهتره عالی تره و ... از شما استاد مهدی عباسی کمال تشکر را دارم.

پشتیبانی 1
پشتیبانی 1

موفق باشید دوست عزیز، شما لایق دیدن بهترین ویدئو های آموزشی در سطح و کیفیت خیلی بالا هستید و ما تمام تلاشمون رو میکنیم تا دوره های آموزشی در خور شما عزیزان تهیه و تولید کنیم.

ghorban dastmard
قربان دستمرد

سلام خیلی خوشحالم از اینکه توسط مجموعه درسمن با استاد مهدی عباسی آشنا شدم فقط در ضبط مجموعه ها نکاتی ضبط نشده و استاد هنگام تدریس اشاره می کنند که قبلا توضیح دادند و البته دستورات ذکر شده گاها روی صفحه بدون توضیح دیده می‌شوند مانند مبحث Readkey و بحث پارامترها در درس سوم و Setter , Getter و البته می‌توان تمام این دستورات را از منابع دیگر پیدا کرد ولی واقعا شنیدن این مباحث از زبان خود استاد مهدی عباسی یک چیز دیگریست در هر صورت ممنون میشم این مباحث را داشته باشم و خواهش دیگری که از استاد داشتم این است که اگر ممکنه کلاسی هم در باره تکنولوژی WPF داشته باشند. ممنون از همه عزیزان

نمایش بیشتر
آموزش سی شارپ مقدماتی تا متوسط

11